Profesjonalne kampanie na Facebooku i Instagramie

Zadzwoń do nas: +48 531 970 160

PAKIET START

100 PLN / OBSŁUGA
  • 300 PLN budżet

PAKIET SREBRNY

300 PLN / OBSŁUGA
  • 1500 PLN budżet

PAKIET ZŁOTY

400 PLN / OBSŁUGA
  • 2500 PLN budżet

Przy kampaniach z budżetem na kliknięcia powyżej 2500 zł – 150zł + 10% wartości kampanii.

Przy budżetach powyżej 5000 zł ceny do negocjacji.

    Reklamy na Facebooku mogą kierować ruch do strony na Facebooku czy posta (polubienie strony, aktywność dotycząca posta, reakcja na zaproszenie na wydarzenie) albo kierować bezpośrednio do strony www lub sklepu.

    DLACZEGO MY?

    Oferujemy wszelkie formy reklamy dostępne na fb.com

    Nasza oferta skierowana jest zarówno do sklepów internetowych poszerzających swoją sprzedaż o reklamy produktowe na fb.com jak i do firm usługowych lokalnych i tych działających na terenie całego kraju.

    Kampanie budujące świadomości marki i zwiększające zasięgi
    Kampanie aktywujące do interakcji

    • ruch
    • aktywność
    • instalacje aplikacji
    • wyświetlanie filmu
    • pozyskiwanie kontaktów
    • wiadomości

    Kampanie nastwione na konwersje

    • nawiązanie kontaktu
    • sprzedaż z katalogu
    • ruch w firmie


    Bardzo ważne jest śledzenie aktywności osób odwiedzających stronę lub sklep oraz analiza wyników w statystykach Facebooka. Możliwe jest to przez umieszczenie pixela na stronie lub w sklepie klienta

    Formaty reklamy na fb.com

    pojedynczy obraz

    reklama karuzelowa

    film

    kolekcja w formie pokazu slajdów

    Kluczowe przy tworzeniu profesjonalnej kampanii na Facebooku i Instagramie jest odpowiednie targetownie reklam tak by docierały prezencyjnie do docelowej grupy, na której zależy naszemu klientowi. To pozwala na racjonalne gospodarowanie budżetem klienta.

    Kierowanie reklam musi uwzględniać:

    • lokalizację (kraj, rejon, województwo, miasto, określony promień wokół siedziby firmy)
    • dane demograficzne (wiek, płeć, wykształcenie, miejsce pracy, status związku, posiadanie dzieci)
    • zainteresowania (zdrowie i uroda, biznes, przemysł, jedzenie i napoje, rozrywka, zakupy, moda)
    • zachowania (nawyki konsumencki, podróże, aktywności, wydarzenia)

    Facebook umożliwia również dotarcie do osób, które dokonały interakcji z daną stroną na Facebooku lub stroną www. Zawansowane algorytmy pozwalają natomiast dotrzeć do użytkowników podobnych do tych, którzy dokonali takiej interakcji.

    Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta prosimy o kontakt z nami.